Fläderblommor Elder flowers


Jag fick nyplockade fläderblommor av en bekant nyligen. Utmaningen var att göra flädersaft. Mitt första försök. Resultatet förvånade mig. Saften smakar utmärkt. Så nu vet jag att jag kan göra flädersaft om jag får fatt på fläderblommor 🙂

I recently got some elder flowers from a friend with the challenge – make some juice. I did for the first time and it went very well to my surprise. So now I know I can make elder flower juice when I have some elder flowers in handy 🙂

Anna

8 comments on “Fläderblommor Elder flowers

What do you say? / Vad säger du om detta?

