Digital paintings, What ever

Snart börjar paddelsäsongen :)

20140314-163344.jpg

Igår siktade jag första paddlaren. Det fick mig att längta till högre temperatur i vattnet och försommarväder, som i sin tur möjliggör sköna kajakturer i skärgården.

Nära-vatten-upplevelser går att leva länge på.

Måhända går det inte att i verkligheten paddla bland sega-råttor-öar, men många öar ser faktiskt ut som råttor där de ligger längs horisontlinjen. Skärgårdsgodis på sitt alldeles egna vis.

Den här bilden har jag gjort i blandteknik. Foto och i-måleri. Går att trycka upp på t ex A3-canvas, som jag gjorde till förra årets vårsalong i Trosa. Den tavlan hittade ett nytt hem efter utställningen. Säg till om även du vill ha en sådan tavla. Pris 800kr.

Ladda nu inför helgen och hoppas på fortsatt vårväder inklusive sol. Även om vädergudarna hotar med annat väder. Då får vi skapa egen sol o värme inne i våra sinnen istället 😉

För mig går helgen oavsett väder i kreativitetens tecken. Jag har hur mycket inspiration som helst just nu. Hoppas att ni har det också.

Anna

What do you say? / Vad säger du om detta?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.